/* Circle Text Styles */ #outerCircleText { /* Valfritt - ÄNDRA TEXTEN HÄR, MEN INTE STORLEKEN, DET GÖRS LÄNGRE NER */ font-style: italic; font-weight: bold; font-family: 'comic sans ms', verdana, arial; color: C45ECF; /* End Optional */   /* Start Required - RÖR INTE DETTA */ position: absolute;top: 0;left: 0;z-index: 3000;cursor: default;} #outerCircleText div {position: relative;} #outerCircleText div div {position: absolute;top: 0;left: 0;text-align: center;} /* End Required */ /* End Circle Text Styles */ -
-

Akon och konstigt väder

2012-03-31
Jag älskar Akon! Han är sjukt bra! Man fastnar på alla hans låtar. Just nu lyssnar jag på I wanna love you. En av mina favoriter. Är det inte en aning konstigt väder här i detta vackra avlånga land? Snöar på förmiddagen och sen blir det strålande sol på eftermiddagen! Imorgon ska jag ta en runda på stan med pappa. Se om jag hittar något fint. Nya Converse tänkte jag.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback