/* Circle Text Styles */ #outerCircleText { /* Valfritt - ÄNDRA TEXTEN HÄR, MEN INTE STORLEKEN, DET GÖRS LÄNGRE NER */ font-style: italic; font-weight: bold; font-family: 'comic sans ms', verdana, arial; color: C45ECF; /* End Optional */   /* Start Required - RÖR INTE DETTA */ position: absolute;top: 0;left: 0;z-index: 3000;cursor: default;} #outerCircleText div {position: relative;} #outerCircleText div div {position: absolute;top: 0;left: 0;text-align: center;} /* End Required */ /* End Circle Text Styles */ -
-

My day bejbs!

2012-04-16
Sitter hemma i sängen och lyssnar på högsta volym i lurarna! Skön känsla att bara släppa all stress och lyssna på bra musik! Första dagen i skolan efter påsklovet. Najjs att se vännerna! Hade utvecklingsamtal och det gick toppen, vill inte skryta... MEN BRA GICK DET! Imorron fyller min bejb år! Köpt present till henne! Skulle själv vilja ha den. Men tyvärr är den till Wilma. Hon förtjänar den tycker jag ändå! Det är bara de närmsta bästisarna som bara ska ta en enkel födelsedagsfika. Myys! Tror inte att Wilma orkar fixa någon fest i år?... Håller med henne. Man orkar ju faktiskt inte fixa värsta stora festen varje år, eller? Inte jag i alla fall! Kom hem från stallet för några timmar sen, red Mynta. Fiin häst tycker jag. Så har ju mina VSgrejjer kommit! Såå glad. Lägger ut bilder någon annan dag om ni vill! För er som inte vet vad förkortningen VS står för, så står det får Victoria's Secret. Och för er som inte vet vad Victoria's Secret är, får faktiskt googla! HAHA! Puss på er alla mina fiina!
Ganska gammal bild <3
PS: Passar på att gratta Wilma i förväg! Grattis älskliingen!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback