/* Circle Text Styles */ #outerCircleText { /* Valfritt - ÄNDRA TEXTEN HÄR, MEN INTE STORLEKEN, DET GÖRS LÄNGRE NER */ font-style: italic; font-weight: bold; font-family: 'comic sans ms', verdana, arial; color: C45ECF; /* End Optional */   /* Start Required - RÖR INTE DETTA */ position: absolute;top: 0;left: 0;z-index: 3000;cursor: default;} #outerCircleText div {position: relative;} #outerCircleText div div {position: absolute;top: 0;left: 0;text-align: center;} /* End Required */ /* End Circle Text Styles */ -
-

KIK, älskar det!

2012-04-18
Tjoo babes! Sitter hemma och lyssnar på ägig musik! Livet leker liksom. Älskar det. Sitter med mina brudar på KIK. Såå grym app alltså! Chattcentrum, även om jag har gratis sms och alla andra typ också har det... Så kan man chatta tillsammans vilket är milj0000ner gånger roligare! Apropå roligt och brahar jag helt kommit in i Hungerspelen som bara den! Så sjukt bra. Såg den på bio före jag läste boken... Men vad f*n gör det liksom. förut trodde jag att det gjorde något, men nu bryr jag mig inte så mycket. Kunde inte hålla mig när det fanns så många bra platser på bion, haha!
Puss på er!
Yeah! The Hunger Games!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback