/* Circle Text Styles */ #outerCircleText { /* Valfritt - ÄNDRA TEXTEN HÄR, MEN INTE STORLEKEN, DET GÖRS LÄNGRE NER */ font-style: italic; font-weight: bold; font-family: 'comic sans ms', verdana, arial; color: C45ECF; /* End Optional */   /* Start Required - RÖR INTE DETTA */ position: absolute;top: 0;left: 0;z-index: 3000;cursor: default;} #outerCircleText div {position: relative;} #outerCircleText div div {position: absolute;top: 0;left: 0;text-align: center;} /* End Required */ /* End Circle Text Styles */ -
-

Hejdå Göteborg!

2012-04-14

Hello babes! Nu sitter jag på fik/resturang i Göteborg. Jag vet, jag vet... Åker hem idag. Lite för tidigt för min del. Men men. Wilma och jag missade tåget där alla andra åkte med på. Bland annat min mamma... Hahaha! Faktiskt var det lite småkul. Men å andra sidan så längtar hem till mina Victoria's Secret grejjer som har kommit idag! Sååå glad!
Hejdå fiina stad!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3447044/images/2012/pic_198370068.jpg" class="image">


La ut inlägget nu. Trodde att det hade lagts upp tidigare idag. Men somsagt från tidigare idag!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback